JUST přichází z přírody

Švýcarský JUST: 90 let důvěry

Švýcarský JUST: 90 let důvěry
10. září 2020

Existuje jen málo společností, které mají tak dlouhou a úspěšnou historii.

Švýcarská značka JUST slaví 90 let. Co činí JUST tak výjimečným? Je to rodinná tradice? Za úspěšným příběhem JUSTu stojí kromě jiného smysl pro tradici a inovativní duch spojený se zodpovědností a vizí švýcarské podnikatelské rodiny. Ta dosáhla pozoruhodného úspěchu tvrdou prací a jasnými hodnotami, jako jsou orientace na zákazníka, tradice, inovace (drží krok s dobou), kvalita a moderní obchodní model. Produkty JUST přispívají k osobní pohodě a zlepšení kvality života. Jsou vyráběny v nejvyšší jakosti, vznikají z kvalitních surovin a nejsou testovány na zvířatech. Švýcarský JUST klade důraz na přírodu, která je zdrojem kvalitních účinných látek, a také na důvěru fungující jako pojítko mezi poradci a zákazníky. Prohlédněte si zásadní milníky v historii společnosti JUST International AG.

1930–1932 Ulrich Jüstrich říká: „Dostal jsem od svých rodičů počáteční kapitál. Ne, nebyly to peníze. Naučil jsem se brzy vstávat, tvrdě pracovat a dokončit práci.“ Po návratu z Argentiny zakládá v původním otcově závodu na výšivky svoji společnost JUST. Již v roce 1932 je tehdejší sortiment – kartáče a výrobky pro domácnost – známý pro vysokou kvalitu „Made in Switzerland“.

1937 Na území Švýcarska již působí 100 poradců.

1941–1945 Nabídka JUSTu už tehdy zahrnovala výrobky čerpající z přírodních zdrojů. „Bylinky a rostliny jsou odnepaměti naším bohatstvím a zdrojem vědění, díky čemuž produkty dosahují nejvyšší kvality a jedinečného efektu,“ komentují historii následovníci rodu, Hansueli a Marcel Jüstrichovi. V roce 1945 vzniká slogan: Co přináší JUST, je dobré.

1948 Silueta obchodníka symbolizovala nejen produkty JUST, ale také poradenství coby uznávanou profesi ve Švýcarsku.

1956 Nejstarší syn Ulricha Jüstricha Ernst vstoupil do společnosti a ujal se řízení prodeje. Později v roce 1984 převzal od svého otce řízení celé společnosti a reprezentuje v historii JUSTu druhou generaci.

1965 Prostorná a moderní budova byla sídlem výrobního závodu od roku 1965 až do roku 2015.

1977 Olej z 31 léčivých bylin předznamenal začátek úspěchu JUSTu v oblasti vývoje a výroby éterických olejů. Dlouhodobě se zařadil mezi nejprodávanější produkty po celém světě.

1991–1995 Expedice a sklad byly v roce 1991 přesunuty do nově vybudovaného logistického centra v Rheinecku. Pro Ameriku se produkty JUST vyrábějí již od roku 1995 v Argentině. Ernst Jüstrich se nechal slyšet: „Dnes vím, že to byly moje zkušenosti ze zahraničí, co mi umožnilo změnit JUST na mezinárodní značku.“

2002 Od roku 2002 řídí společnost třetí generace zakladatelské rodiny, Hansueli a Marcel Jüstrichovi.

2016 a dál Od roku 2016 JUST sídlí ve vícegenerační budově, která funguje v dokonalé symbióze lidských, ekologických i ekonomických aspektů. Pečlivost, starostlivost a smysl pro zodpovědnost jsou základem kvality, která začíná již pěstováním rostlin a sahá až k odbornému poradenství. Odborníci ve Walzenhausenu každý rok vyvíjejí nové produkty, k čemuž patří i výzkum a sledování moderních vědeckých poznatků.

2020 Napříč 34 zeměmi z celého světa působí více než 90 000 poradců, díky nimž JUST udržuje osobní kontakt se svými zákazníky a nabízí jim nenapodobitelné výrobky pro přirozenou krásu, podporu zdraví a dobrý pocit.

 

historie-calnek.jpg