JUST přichází z přírody

JUST slaví 90 let: tradice moderně

JUST slaví 90 let: tradice moderně
28. červen 2020

Prvního července slaví švýcarská společnost JUST International AG 90 let od svého založení. Už téměř celé století tato kosmetika lidem po celém světě přináší péči, radost, ale i soběstačnost a prostor pro vlastní rozvoj.

Přitom na začátku všeho nebyly krémy, nýbrž kartáče. Když ve 20. letech minulého století vypukla v Evropě krize, Jüstrichovi vyslali do světa svého syna Ulricha (* 1903). Ten začal v roce 1923 pracovat v Argentině ve firmě prodávající přímým prodejem kartáče. Když se zkušený Ulrich vrátil v roce 1930 do Švýcarska, založil společnost s prvními čtyřmi písmeny jeho příjmení v názvu. Zpočátku prodával kartáče (na obrázku u tohoto článku si můžete prohlédnout logo z roku 1940, které odráželo tehdejší sortiment), postupně se však inspiroval třeba maminčinou oblíbenou měsíčkovou mastí. A když během druhé světové války chyběl materiál na výrobu kartáčů, začal Ulrich Jüstrich vyrábět a prodávat krémy s přírodními složkami. Jak čas běžel, sortiment se rozrůstal. Dnešní zákazníci se těší z produktů, ve kterých se tak vzácně snoubí tradice, pověstná švýcarská preciznost a poznatky moderní vědy.

Nutno podotknout, že i vysoká kvalita odjakživa patřila mezi základní pilíře Jüstrichovy filozofie. Jako příklad bývá historickými prameny uváděna vzpomínka na rok 1923, kdy mladičký Jüstrich potřeboval na pohovor v Buenos Aires slušný oblek. Aby mu zbyly peníze na kino, koupil si ten levnější, který se mu ale po zmoknutí v dešti zničil. Taková byla jeho lekce kvality a odpovídající ceny.

Jüstrich se v Argentině přesvědčil i o výhodách přímého prodeje. Sám pak ve Švýcarsku najímal prodejce, kteří jeho kartáče a později kosmetiku nabízeli přímo zákazníkům. Jüstrichova distribuce tak stála u zrodu přímého prodeje ve Švýcarsku. Kosmetika JUST i způsob jejího prodeje mají tedy bohatou a téměř jedno století trvající historii, která potvrzuje důvěryhodnost v očích zákazníků.

V souvislosti s 90letým výročím pro své partnery, poradce, zákazníky a vůbec celou globální rodinu připravila společnost JUST řadu aktivit, o nichž vás budeme průběžně informovat. Aktivity spojené s tímto výročím bezpečně poznáte podle výročního loga JUST 90 years.

Těšit se můžete zejména na jubilejní balení nejproslulejšího produktu, legendárního Oleje z 31 léčivých bylin, ale také třeba na video Original since 1930 a příspěvky věnované vybraným tématům.

Edita Svatošová, Marketingové oddělení JUST CS